189990 Kč vč. DPH
Doporučená cena 219990 Kč vč. DPH Výrobcem doporučená maloobchodní cena
BENELLI Leoncino 800 ABS, ZÁRUKA 4 ROKY
Barvy: hnědá, šedo-stříbrná, zelená
Nabídněte svůj stroj protiúčtem - jednoduše, rychle a se zvýhodněním - ZDE!
Benelli se orientuje se zvýšeným úsilím na kvalitu a odolnost svých produktů a naše stroje se stávají nejspolehlivějšími a nejodolnějšími stroji na trhu a proto nyní mají všechny motocykly Benelli prodlouženou záruku na 4 roky.
PŘEDNOSTI:
DESIGN
Nezaměnitelná DNA, která odlišuje motocykly řady Benelli Leoncino od všech jiných motocyklů nachází svou nejkonkrétnější evoluci v novém Benelli Leoncino 800.
Benelli Leoncino s autentickým stylem, vyznačující se vyváženým mixem klasického a moderního stylu, který nachází své maximum díky novému motoru o objemu 754 ccm, nejpokročilejším v řadě Benelli.
U modelu Leoncino 800 jsou tvary tvrdší a výraznější, čímž se zvyšuje jeho síla a dynamika: v čisté eleganci svých linií a modernosti svého stylu dokáže tento motocykl vyjádřit veškerou svou podstatu a jedinečnost, přičemž si zachovává to, co jsou ikonickými prvky řady Leoncino. Vlastně i ve verzi 800 ccm najdeme stylistický prvek oblouku, který je patrný jak na předním světlometu, tak na nádrži a udržuje rodinný pocit ke všem dalším modelům řady Leoncino.
MOTOR
Bijícím srdcem Benelli Leoncina 800 je kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválcový motor o objemu 754 ccm; s výkonem 76,2 HP (56 kW) při 8500 ot./min a točivým momentem 67 Nm (6,8 kgm) při 6500 ot./min.
Dvojité časování vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, stejně jako dvojité tělo škrticí klapky o průměru 43 mm, mokrá anti-hoppingová spojka a kazetová 6stupňová převodovka znamená že jde o moderní a spolehlivý agregát.
PODVOZEK
Rám je úplně nový tuhý příhradový trubkový, který perfektně ladí s designem a zároveň zajišťuje snadnou a svižnou ovladatelnost na silnici bez ohledu na dovednosti jezdce, aniž by byla dotčena absolutně zábavný jízdní projev motocyklu.
Odpružení tvoří přední upside-down vidlice o průměru 50 mm, zárukou pohodlí, stability a efektivity po celém zdvihu 130 mm.
Zadní kolo je odpruženo centrálním nastavitelným tlumičem s regulací pružiny, útlumu i odskoku .
Brzdový systém je mimořádně bezpečný - vpředu dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm a čtyřpístkové radiální třmeny a vzadu kotouč o průměru 260 mm s dvoupístkovým třmenem.
Kola s disky z lehké slitiny přední 120/70-17 a zadní kolo 180/55-17.
Péče o detaily a originální materiály jsou charakteristickými znaky Benelli Leoncino 800. Šikmá a moderně vyhlížející nádrž je vyrobena z oceli a nese logo Benelli tak, jak velí tradice. Nádrž má pozoruhodnou kapacitu 15 l a podtrhuje svalnatost tohoto motocyklu.
Přední světlomet, je zároveň důležitým desingovým prvkem, který slučuje všechny aktuální modely Benelli Leoncino /125,250,500,800ccm /, je u Benelli Leoncino 800 plně LED s autentickým a sofistikovaným designem, zvýrazněným obloukem a logem Benelli Leoncino uprostřed.
Tato verze obsahuje palubní přístroje TFT nejnovější technologie .
Sedadlo zajišťuje maximální pohodlí pro jezdce i spolujezdce; navíc dokonale ladí s celkovými liniemi motocyklu, podobně jako moderní a vyvážený design výfuku.
Lvíček / logo továrny Benelli / má zvláštní místo, hrdě stojící na předním blatníku, jako na našich historických motocyklech a ostatních současných strojích řady Leoncino.
Technické specifikace:
Typ motoru:: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC |
Vrtání x zdvih:: | 88 mm x 62 mm |
Zdvihový objem:: | 754 ccm |
Kompresní poměr:: | 11,5: 1 |
Maximální výkon:: | 56 kW (76,2 Cv ) při 8.500 ot./min. |
Max. točivý moment:: | 67 Nm (6,8 kgm) při 6.500 ot./min. |
Startování motoru:: | Elektrický startér |
Převodovka:: | 6stupňová |
Sekundární převod:: | Řetězem |
Rozměry (D x Š x V):: | 2.140 x 870 x 1.160 mm |
Rozvor:: | 1.460 mm |
Výška sedla:: | 805 mm |
Objem nádrže:: | 15 l, rezerva 3l |
Pneumatika - přední:: | 120/70 - ZR17 – M/C 58W |
Pneumatika - zadní:: | 180/55 - ZR17 – M/C 73W |
Odpružení - přední:: | Nastavitelná Upside-down vidlice o průměru 50 mm, zdvih 130MM |
Odpružení zadní:: | Nastavitelný monoschock |
Brzda - přední:: | Dvojitý polo-plovoucí kotouč o průměru 320 mm, radiální třmen se 4 pístky a ABS |
Brzda - zadní:: | Kotouč o průměru 260 mm se dvěma pístky a ABS |
Pohotovostní hmotnost:: | 222 |
spotřeba: | 4,9l/100 km |
svíčky: | NGK CR8E |