Motocykl Benelli Leoncino 800 Trail šedá, Euro 5

Atypická zásilka – INDIVIDUÁLNÍ CENA DOPRAVY

výrobce: Benelli
kód zboží: B/40018JX

189990 Kč vč. DPH

Doporučená cena 219990 Kč vč. DPH Výrobcem doporučená maloobchodní cena

NA DOTAZ
 

Popis

BENELLI Leoncino 800 ABS, ZÁRUKA 4 ROKY

 

 

Barvy:  hnědá, šedo-stříbrná, zelená

 

 

Nabídněte svůj stroj protiúčtem - jednoduše, rychle a se zvýhodněním - ZDE!

Benelli se orientuje se zvýšeným úsilím na kvalitu a odolnost svých produktů a naše stroje se stávají nejspolehlivějšími a nejodolnějšími stroji na trhu a proto nyní mají všechny motocykly Benelli prodlouženou záruku na 4 roky. 

 

 

PŘEDNOSTI:

  • Designový výfuk s katalyzátorem 
  • Pohodlí dvou jezdců
  • Přístrojová deska v novém Designu
  • Srdce s excelentním výkonem

 

 

DESIGN 

Nezaměnitelná DNA, která odlišuje motocykly řady Benelli Leoncino od všech jiných motocyklů nachází svou nejkonkrétnější evoluci v novém Benelli Leoncino 800.

Benelli Leoncino s autentickým stylem, vyznačující se vyváženým mixem klasického a moderního stylu, který nachází své maximum díky novému motoru o objemu 754 ccm, nejpokročilejším v řadě Benelli.

U modelu Leoncino 800 jsou tvary tvrdší a výraznější, čímž se zvyšuje jeho síla a dynamika: v čisté eleganci svých linií a modernosti svého stylu dokáže tento motocykl vyjádřit veškerou svou podstatu a jedinečnost, přičemž si zachovává to, co jsou ikonickými prvky řady Leoncino. Vlastně i ve verzi 800 ccm najdeme stylistický prvek oblouku, který je patrný jak na předním světlometu, tak na nádrži a udržuje rodinný pocit ke všem dalším modelům řady Leoncino.

 

 

MOTOR 

Bijícím srdcem Benelli Leoncina 800 je kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválcový motor o objemu 754 ccm; s výkonem 76,2 HP (56 kW)  při 8500 ot./min a točivým momentem 67 Nm (6,8 kgm)  při 6500 ot./min.

Dvojité časování vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, stejně jako dvojité tělo škrticí klapky o průměru 43 mm, mokrá anti-hoppingová spojka a kazetová 6stupňová převodovka  znamená že jde o moderní a spolehlivý agregát.

 

 

PODVOZEK 

Rám je úplně nový tuhý příhradový trubkový,  který perfektně ladí s designem a zároveň zajišťuje snadnou a svižnou ovladatelnost na silnici bez ohledu na dovednosti jezdce, aniž by byla dotčena absolutně zábavný jízdní projev motocyklu.

Odpružení tvoří přední upside-down vidlice o průměru 50 mm, zárukou pohodlí, stability a efektivity po celém zdvihu 130 mm.

Zadní kolo je odpruženo centrálním nastavitelným tlumičem s regulací pružiny, útlumu i odskoku .

Brzdový systém je mimořádně bezpečný - vpředu dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm čtyřpístkové radiální třmeny a vzadu kotouč o průměru 260 mm s dvoupístkovým třmenem.

Kola s disky z lehké slitiny přední 120/70-17 a zadní kolo 180/55-17.

Péče o detaily a originální materiály jsou charakteristickými znaky Benelli  Leoncino 800. Šikmá a moderně vyhlížející nádrž je vyrobena z oceli a nese logo Benelli tak, jak velí tradice. Nádrž má pozoruhodnou kapacitu 15 l a podtrhuje svalnatost tohoto motocyklu.

Přední světlomet, je zároveň důležitým desingovým prvkem, který slučuje všechny aktuální modely Benelli Leoncino /125,250,500,800ccm /, je u Benelli Leoncino 800 plně LED s autentickým a sofistikovaným designem, zvýrazněným obloukem a logem Benelli Leoncino uprostřed.

 

Tato verze obsahuje palubní přístroje TFT nejnovější technologie .

Sedadlo zajišťuje maximální pohodlí pro jezdce i spolujezdce; navíc dokonale ladí s celkovými liniemi motocyklu, podobně jako moderní a vyvážený design výfuku.

Lvíček / logo továrny  Benelli / má zvláštní místo, hrdě stojící na předním blatníku, jako na našich historických motocyklech a ostatních současných strojích řady Leoncino.

 

 

Technické specifikace:

 

Typ motoru:: Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC
Vrtání x zdvih:: 88 mm x 62 mm
Zdvihový objem:: 754 ccm
Kompresní poměr:: 11,5: 1
Maximální výkon:: 56 kW (76,2 Cv ) při 8.500 ot./min.
Max. točivý moment:: 67 Nm (6,8 kgm) při 6.500 ot./min.
Startování motoru:: Elektrický startér
Převodovka:: 6stupňová
Sekundární převod:: Řetězem
Rozměry (D x Š x V):: 2.140 x 870 x 1.160 mm
Rozvor:: 1.460 mm
Výška sedla:: 805 mm
Objem nádrže:: 15 l, rezerva 3l
Pneumatika - přední:: 120/70 - ZR17 – M/C 58W
Pneumatika - zadní:: 180/55 - ZR17 – M/C 73W
Odpružení - přední:: Nastavitelná Upside-down vidlice o průměru 50 mm, zdvih 130MM
Odpružení zadní:: Nastavitelný monoschock
Brzda - přední:: Dvojitý polo-plovoucí kotouč o průměru 320 mm, radiální třmen se 4 pístky a ABS
Brzda - zadní:: Kotouč o průměru 260 mm se dvěma pístky a ABS
Pohotovostní hmotnost:: 222
spotřeba: 4,9l/100 km
svíčky: NGK CR8E

up